ישנם אין סוף של מוצרים המוצגים לנו מדי יום ביומו. חלקם הגדול של המוצרים נמכרים ומשווקים בצורה נכונה, מה שגורם להם להימכר בצורה טוב ומהירה יותר, וחלק מהמוצרים נמכרים פחות ונשארים זמן רב יותר על המדפים.
תשאלו את עצמכם, מה גורם למוצר אחד להימכר יותר ממוצר אחר? אז ניחשתם נכון, שיווק נכון ויעיל של מוצר החל משלב ההדפסה בבית הדפוס ועד צורת הצגת המוצר על המדפים הוא אחד הגורמים העיקריים והמשמעותיים לכך שהמוצר שלכם הוא זה שיתפוס את עיניו של הלקוח ויימכר בצורה טובה יותר.
הכנו עבורכם 5 דרכים לשיווק נכון של מוצרים שיעזרו לכם למכור קצת יותר. אז בואו ניגש לעבודה.
- השקיעו ב מדבקות בגלילים – הפרמטר הראשון בשיווק המוצר קורה הרבה לפני שהמוצר מגיע למדף והוא נקרא מדבקות בגלילים. מדבקות בגלילים הן אותן המדבקות שהן הדבר הראשון שאתם רואים כאשר אתם מגיעים למדף ( או לעמוד האינטרנט ) של החנות כדי לבחור בין המוצרים הקיימים. כשאר משקיעים בתכנון המדבקות, עיצובן והבנה לאיזה קהל יש לכוון אותן, המדבקה בגליל על אריזת המוצר יכולה להיות ההבדל בין מוצר שתרכשו לבין מוצר שתעיפו בו מבט ותמשיכו הלאה למוצר אחר מושך יותר.
- מיקום מיקום מיקום – לאחר שהשקעתם במוצר עצמו והצלחתם להביא אותו אל המדף, זה הזמן לצאת ל"קרב" על המיקום שלו. לפעמים ישנם מספר מוצרים על אותו המדף וכתוצאה מכך ישנה האפשרות שהמוצר שלכם יהיה מאחורי מוצר אחר ובכך לא ישימו לב אליו וחבל! נסו למקם את המוצרים שלכם במיקום הטוב ביותר שניתן על המדף!
- הדגישו את החוזקות של המוצר – נסו להדגיש על גבי אריזת המוצר את החוזקות של המוצר שלכם. גם חוזקות כלליות וגם כאלו שעדיפות על פני המתחרים שלכם.
- מינוף – נסו למנף את המכירה. הציעו מבצעים ברכישת מוצר. כאלו מבצעים שיגרמו ללקוח לרכוש את המוצר כאשר הוא מבין ש "יש יצא לי עוד משהו מהמוצר" . ויוצא עם הרגשה של ערך מוסף!
לסיכום
ישנם עוד מספר לא מבוטל של פעולות על מנת לשווק את המוצר שלכם . התחילו ב 4 הפרמטרים הנ"ל והוסיפו להם שיטות שיווק משלכם. בחרו בבית דפוס מקצועי להדפסת מוצרי השיווק שלכם ובכך תצליחו להגיע למספר רב יותר של לקוחות. שיהיה בהצלחה