ינואר 2023
78 צפייות

הקטלוג של המכללה, המתעדכן מחדש לפני כול שנת לימודים, כולל בדרך כלל מידע על המדיניות, הנהלים והאופן שבו המוסד מתקשר עם הסטודנטים מבחינה אקדמית; ומידע על מסלולי הלימוד השונים המוצעים במכללה בשנת הלימודים הקרובה.

מידע קטלוגי זמין בדרך כלל כחוברת מודפסת ומתפרסם, במקביל, גם באתר האינטרנט של המכללה. 

קל להשתמש בקטלוג מודפס

היופי בקטלוג מנייר נעוץ בכך שהוא מאפשר לסטודנטים לדפדף בו כשנוח להם.

נוחות השימוש היא זו שמעניקה להם גישה ישירה לכול מסלולי הלימוד במכללה, לאנשי הצוות איתם אפשר להתייעץ, ולפעילות המאפיינת את הקמפוס הספציפי.

על כך יכולים להעיד מחקרים שמצאו כי 70% מהאנשים מעדיפים קטלוגים מנייר, לעומת 10% המדפדפים אך ורק בגרסאות המקוונות.

קל לשתף מידע עם הסטודנטים

קטלוג מודפס מציע שימוש גמיש המשולב בהצגה איכותית של המידע.

זה מאפשר למכללה לבסס את המוניטין שלה באמצעות הקטלוג השנתי. החוברת המודפסת מאפשרת למכללה: 

  • להעביר את תדמית מותג המכללה לקהל המתעניינים בלימודים. 
  • להקל על הגישה של סטודנטים פוטנציאליים לערוצי מידע נוספים של המכללה, כמו האתר האינטרנטי שלה.

קטלוג הנייר, אבן היסוד של אסטרטגיה רב-ערוצית

קטלוג מודפס הוא כוח ההנעה הבלתי ניתן לערעור שיכול להוביל את המועמדים הפוטנציאליים המתעניינים בלימודים במכללה, ישירות לאתר האינטרנט של המכללה.

באתר המקוון יכולים המתעניינים למצוא מידע משלים, דפים המוקדשים למסלולי הלימוד השונים, וכול מידע חיוני אחר עליו יוכלו לבסס את הבחירה במסלול הלימודים ההולם את השאיפות שלהם.

החדשות הטובות ביותר הן: קודים של ה-QR מופיעים בקטלוג הנייר ויכולים להוביל את המשתמשים ישירות לקובץ המקוון של כל המידע המתפרסם לא רק בקטלוג המקוון עצמו אלא בכלל דפי אתר המכללה, כמו ידע על תנאי הקבלה, ידע על מכינות קדם אקדמיות שונות, ידע על צוותי המרצים ועוד.

קטלוג הנייר יכול להפוך לחלק מתמהיל השיווק של המכללה, אשר מעניק למועמדים גישה מיידית לפלטפורמה הדיגיטלית, בעוד שההפך, הוא מצב בלתי אפשרי בעליל.

להקרין את תדמית מותג המכללה ולמשוך אליה מועמדים

מנקודת המבט של אסטרטגיה רב-ערוצית, קטלוג הנייר, עם הנוכחות הבלתי מוגבלת שהוא מציע למתעניינים, מאפשר למכללות לגבש את תדמית המותג שלהן ולמצב את עצמן על ידי שימוש בהיבטי העיצוב הגרפי והדיגיטלי המאפיינים את מותג המכללה.

הקורא יכול להזדהות ביתר קלות עם עולם שכזה.

לאחר שקטלוג הנייר הצליח ליצור קרבה שכזו עם הקורא, תוכל המכללה לחדד את סוג הפרופיל המאפיין את קהל המועמדים המעוניינים ללמוד במכללה, והודות לטרגוט זה, גם להשיג יותר מועמדים. 

אנשים עשויים להימשך ללימודים במכללה לאחר שעיינו בקטלוג נייר מודפס בצורה אינטראקטיבית, המאפשרת להם להכיר את ׳המוצר׳ (כלומר, המכללה), במהירות.

לאחר, הודות לקוד ה-QR ולטלפון החכם שלהם, מכן הם יכולים לפנות לאתר ולהירשם ללימודים המתאימים להם באמצעות כמה קליקים.

רצף פעולות זה מאופיין בתהליך של שקיפות המוביל את המועמדים להרשמה ללימודים שיוכלו לסלול את הדרך לקריירה העתידית שלהם.

שיפור השיווק הדיגיטלי באמצעות קטלוגים מנייר

גם אם רובנו מתעצבנים מהניירת השיווקית הממלאה לנו את תיבות הדואר, עדיין הקטלוג המודפס הוא הכלי המועדף על אנשים המתעניינים בלימודים שמציעה מכללה זו או אחרת, והוא אפילו עדיף על הקטלוג המקוון.

לפי מצב הדברים הנוכחי נראה שמוקדם מדי להספיד את קטלוג הנייר.

בזכות שימושיו המרובים, הוא ממשיך לעמוד במרכז כל אסטרטגיות השיווק, לא רק של מוסדות הלימוד האקדמאיים אלא גם של מגוון ענפי התעשייה השונים. לפי המומחים, עתידו של השיווק הדיגיטלי לא ייכתב בלעדי קטלוג הנייר, אלא בזכותו!

 המאמר נכתב באדיבות המכללה האקדמית גליל מערבי.

הדפסת קטלוגים
שתף עמוד