אוגוסט 2023
70 צפייות

אנו פוגשים בהם מדי יום ויום וייתכן שכלל איננו יודעים כיצד לכנות אותם בשמם. אם יצאתם למסע קניות קצרצר בבית המרקחת הקרוב לביתכם וחלפתם על פני מדפים בעלי צבעים ועזרים וויזואליים שונים המזוהים עם תרופה מסוימת או אולי בושם כלשהו, הרי שמדובר בלא אחרת מאשר מתקן תצוגה.

מתקני תצוגה אלו הם מדפים או מעין מעמד, לרוב עשויים קרטון אך לא בהכרח, שמטרתם היא להגביר מכירות דרך שילוב עזרים שיווקיים שונים, העברת מסרים ונגישות גבוהה יותר למען קהל הצרכנים.

הם מוכרחים לשלב עמם נוחיות, ארגונומיה והתאמה מלאה לצרכי העוברים והשבים.

השאלה המרכזית אותה אנו כבית דפוס צריכים לשאול, היא כיצד העזרים הוויזואליים והגרפיים יכולים לתרום לתהליכי השיווק והמכירה.

הבנת קהל היעד

מתקן תצוגה אחד איננו בהכרח יתאים במאפייניו למתקן תצוגה אחר. הדבר נובע מאופיו של המוצר וכן מאופיו של קהל היעד.

מיהו קהל היעד? מהן ההעדפות שלו? הצרכים שלו? מה מאפיין את התנהגותו? כך למשל, מתקן תצוגה של משקה קר ומרענן ישלב מאפיינים של חוף, של אווירה צעירה וחופשה, זאת בעוד שמתקן תצוגה של תרופה מסוימת ייצג סטריליות, ניקיון ובריאות.

הבנת קהל היעד זהו השלב הראשון והחשוב ביותר עוד למען תכנון מתקני תצוגה שלא רק ייראו נהדר, אלא גם יציגו תוצאות בהתאם.

מסרים משכנעים

מסר משכנע לא מוכרח להיות דווקא מבצע שמדבר אל כיסו של הצרכן. בהתאם לאפיון קהל היעד, ניתן להבין אם המסרים אותו הצרכן יחפש יבואו לידי ביטוי באיכות המוצר, במרכיבים מסוימים של חומרי הגלם ממנו הוא עשוי, במטרתו ויעדיו.

כך למשל, יהיה נכון להדגיש את מרכיביו של חטיף טבעוני, זאת בעוד שמדובר במוצר עם מחיר הגבוה מעל הממוצע בשוק אל מול חטיפים סטנדרטיים שאינם עומדים בסטנדרטים מחמירים.

את דף המסרים אותו נרצה לשלב בגרפיקה, יש לתמצת אל מסרים ברורים מאוד, מסרים שיביאו לידי ביטוי במדויק את רצון הצרכן.

דפוס איכותי, ברור וברזולוציה גבוהה

אל לנו להשקיע במתקן תצוגה שלבסוף יביא עמו נראות לקויה.

גרפיקה וחומרים חזותיים שונים, מוכרחים לא רק להיות מותאמים למותג ולמסר שלו, אלא גם לציפיות של הצרכנים.

כך למשל, מתקן תצוגה בעל נראות מטושטשת או שאיננה מושקעת יתר על המידה, עלול שלא לייצג נאמנה את המוצר שהוא נושא עליו.

גרפיקה התואמת את מיתוג העסק

הגרפיקה שאנו בוחרים מוכרחה להתאים בצבעיה אל הלוגו של בית העסק או החברה המייצרת את המוצר.

עבור חברות שכבר צלחו את שלב המיתוג ומזוהות עם סמליהן, הרי ששילוב צבעים מסוים, יסב באופן מידי את תשומת לבם של הצרכנים.

ובחיפושכם אחר צוות מקצועי ופתרונות דפוס מתקדמים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר. נציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם.

שתף עמוד